Muzyka

GRY

niedziela, 11 sierpnia 2013

Praca na mój konkurs

Hej :3

Właśnie dostałam pierwszą pracę na konkurs.

Przypominam że konkurs trwa do 18.08 i jest on z nagrodami.O co chodzi możecie zobaczyć w poprzednim poście.Nadal możecie się zgłaszać.


Oto praca która przyszła od Klaudusi jak widać wybrała ona 1 zadanie w którym chodziło o wysłanie swojej fotki i opisanie swojego stylu (nie kopiować)

----------------------------------------------------------------------------------------------

"Uwielbiam ten styl orzeł na koszulce wyraża moją szybkość do różnych czynności ,
a łańcuszek krzyż wyraża moją wiarę a te spodenki to moje ulubione a butki
dostałam od chłopaka i na drugi dzień szłam na randkę to właśnie je ubrałam."





Fajna praca :)


A wy jak sądzicie dalej możecie przesyłać zgłoszenia na mój adres email
wiki333.90.90@o2.pl


Przypominam że konkurs bez przynajmniej 3 prac będzie odwołany
Paaa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu